keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Saivartelija

  Moikka kaikki! En oo tehnyt taas vähään aikaa postausta, mut nyt sitten tein.
  Oon tulostellut vähän näitä Saivartelijoita, niitä tekee ja toimittaa Lunan isä K. Lovegood.
  Mutta nyt mä oon tehnyt näitä, mutta teen vaan suomen Saivartelijoita :D
    Mulla on yhdeksän Saivartelijaa. Saivartelija on englanniksi The Quibbler. Ja tämä on
    mun toimisto :D
 
    Tää on mun lempi Saivartelija.


    Tässä luen juuri uusinta Saivartelijaani :D

 

                Kiitos kun luitte tämän postauksen :) 
                                        Ja huomenna tulee taas uusi! :D

8 kommenttia:

  1. Mistä olet tulostanut nuo Saivartelijat? Itsekin ois kiva saada tommosia😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kirjoittanut nettiin "quibbler" ja sinne sitten tulee niitä

      Poista
  2. Lisään vähän tuohon mun pikaiseen kommenttiin (sori!) :) että kun hain kuvat netistä, niin tulostin ne A3 arkeille. Osa on tosi huonoja, tekstistä ei saa selvää, mut jotkut näyttää ihan ookoolta ja sitte oon lisänny väliin tyhjiä arkkeja väliin, joihin oon ite kirjoitellu juttuja.

    VastaaPoista
  3. Heippa! Oon ihan hulluna Potteriin. Luna on mun yks lemppari ja muistutamme paljon toisii mut mistä sait noi lasit, ku Potter-studiol ei ainakaan tnä vuonna myyty niit ja miten siis teet saivarteliat? Ooks muuten instas jos oot nii mikä nimi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Luna on todellakin ihana ja myös mun suosikki :) Lunan lasit on tilattu osoitteesta: amazon.co.uk.
      Saivartelijan kuvat olen kerännyt netistä ja sitten mun äidin taitto-ohjelmalla ne on yhdistetty ja tulostettu A3 kokoon ja teiteltu A4 kokoisiksi lehdiksi. Tommosta erikoisohjelma ei yleensä kellään oo, niin ehkä ihan Wordilla saisi kuvat yhdisteltynä ja sitten askarreltua yhteen lehdeksi.
      Osa lehdistä on sisältä ihan tyhjiä, jonne voi kirjoitella itse jotain, mutta ainakin kannet ja jotkut sisäsivut on aidonnäköisiä :)

      Poista
    2. Mun instagram nimi on sofia_bettina :)

      Poista

Kirjoita mulle! :)