keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Minun Potter-huone

On aika taas välillä tehdä huoneesta juttu, näin joulun alla se on pikkasen muuttunut, tosin vain vähän, sillä joulukoristeitä ei täällä hirveästi ole, joulutontut ovat saaneet pysyä muualla talossamme. :D

Tässä huoneeni ovi, tervetuloa!

Uusi peili, joka oli pakko hankkia, kun on korpinkynsimäisempi kuin edellinen kruunu-peili... 


Pieni kolo kaappini takana ja alla vielä lähikuva esineistä, huispaus-pokaali, ennustuspallo, jne.. :D


Tässä on paperilaput, jotka tulivat Liekehtivästä pikarista.

Hedwigillä on tonttulakki! :D


Koulupöytäni, jossa teen aina taika läksyni ;D Joulusukkaan odotan velho-joulupukilta lahjoja. ;)


Lasinen korurasia ja taustalla tekemäni 'näin hoidat luutaasi' vihko, johon olen keksinyt kaverini kanssa kivoja luudan hoito vinkkejä :)


Tunnelmallisia joulu valoja :) 


Tässä ihana yöpöytäni. Tällä hetkellä luen Liekehtivää pikaria :) Minulla on upea Philips herätyskello, se herättää minut joka aamu auringon valolla ja äänenä on pöllön huhuilua, Hedwigin huhuilua ;)



Viistokujalle pääset, kun naputtelet tiettyjä tiiliä taikasauvalla. Silloin seinä avautuu.

Ja lopuksi huoneeni ovi takaa päin.


Hyvää joulun odotusaikaa teille kaikille!


19 kommenttia:

  1. ihana huone! Mistä sait herätyskellosi? Tosi kiovoja juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Sain herätyskellon äidiltäni, mutta luulen että niitä voi saada tavarataloista.

      Poista
  2. ihana huonee :DD!! Innostuin itsekin tekemään "Näin hoidta luutasi " kirjan!! :)).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :D Ja aina on mukava kuulla, että mun vinkeistä on ollut hyötyä ja iloa :)

      Poista
  3. Vau, ihana huone sulla :). Ja muutenkin sun blogi on ihana<3

    VastaaPoista
  4. kysyisin erään kysymyksen. Haluaisin laittaa huoneeni täyteen potter-juttuja mutta, mihin laitan muut tavarani? En haluaisi heittää niitä menemään mutta en voi oikein survoa niitä mihinkään kaappiin. Koska et varmaankaan ole ollut ihan pienestä saakka Potter-fani niin mihinolet siirtänyt tavarasi jotka eivät ole Potter-juttuja?

    VastaaPoista
  5. Mulla on käynyt tän Potter fanituksen kanssa niin, että mulle on pikkuhiljaa alkanut kerääntyä näitä tavaroita. Ja ylimääräisiä tavaroita olen antanut siskolleni (hänen huone onkin aika täysinäinen :D ) Osa tavaroista on varastossa ja osa kirpputoreille tai muuten myyty.

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi sulla!❤️ Ja voisin tässä kysäistä että voisitko käydä tsekkaamassa oman potteraiheisen blogini, osoite on pinjaswizardingworld.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  7. Upea huone! Ps. Eräässä kuvassa näkyi tuollainen Bertie Bottin jokamaunrae rasia. Minulla on samanlainen ^ω^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljo! Bertie bott ja muut Hunaja Herttuan makeiset pääsevät postaukseeni alku vuodesta :D

      Poista
  8. Voisitko tehdä samanlaisen Luna Lovekiva postauksen? Kertoisit Luna tavaroistasi, ja miten ne tehdään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toivomuksesta, mikä ettei semmoista voisi tehdäkin :)

      Poista
  9. Moi, sulla on tosi kiva huone. Näin tossa yhdessä kuvassa Harryn silmälasit ja haluaisin tietää mistä ne on kun haluaisin samanlaiset. Ihana blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne silmälasit on Potter-studiolta Lomtoosta

      Poista
  10. Mulla ois pulma : D
    Elikkä: Kun mulla on myös Suuri otuskirja. Miten olet saannut otettua sen pöllö esittely jutun pois, ilman että se sivu meneee ns. Pillale?
    Sama suuressa Velhouskijassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vedin ne hitaasti ja varovasti pois siitä sivusta, siitä tarra kohdasta :)

      Poista

Kirjoita mulle! :)