torstai 2. huhtikuuta 2015

Minun luutani on Tulisalama

  Pitkäaikainen haaveeni on ollut saada luuta. Ja sellainen on hyvä olla Potter-fanilla viimeistään   
  pääsiäisenä, kun pääsiäisnoidatkin lentelee... ;)
  Niimpä sitten aloin tekemään sitä
  Oon jo viime kesänä raahannut kotiin kepin, joka voisi olla sopiva luudanvarsi, ja se on yksinään 
  lojunut nurkassa... Nyt sitten menin keräämään metsästä risuja, mutta otin ne maasta, en puusta,    
  kun en muista, miten ne jokamiehen oikeudet menikään.. 

    Tässä on risuja joita hain metsästä :D

    Lakkasin luudan varren Decoupage-lakalla. Ja sidoin risut yhteen rautalangalla. Rautalan-
    kojen päälle laitoin säilykepurkista leikatut purkin kyljet, ja spreijasin kultamaalilla.

    Tällainen tästä tuli. Tulisalama 2.

    Tässä vielä ihan oikea Tulisalama :D Kyllä minun luutani vähän tältä näyttää.

     Hyvää pääsiäistä kaikille, syökää pääsiäismunia ja tehkää taikoja!  ;)

7 kommenttia:

  1. Hienoa Sofia, nyt vain luudalle ja lentelemään!
    Hyvää pääsiäistä :)
    T: Marika

    VastaaPoista
  2. Toihan on tosi hieno! Mä oon menossa potter studioille toukokuussa! :D

    virvasway.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Virva, kiitos! Hyvää matkaa ja ihan paras reissukohde sulla! :D

    VastaaPoista
  4. Siis upee toi luuta! Se on ihan kun aito

    VastaaPoista
  5. Tuo on todella hieno luuta :D Miten osaat tehdä niin hyvin kaikkea itse :)

    VastaaPoista

Kirjoita mulle! :)