maanantai 6. huhtikuuta 2015

Hirviökirja hirviöistä

  Tylypahka-koulukirjoihini tuli tänään täydennystä. Vähän villimpi kirja: sain valmiiksi Hirviökirjan.
   
   Tein kirjan kenkälaatikosta, leikkasin sen pienemmäksi, paljon liimausta ja päällystin sen    
   karvakankaalla. Ostin siihen myös tekohampaat. Silmät sinisistä lasihelmistä, joihin piirsin 
   keskelle paksun viivan mustalla tussilla. Tulostin kirjaan tekstin: The Monsterbook of Monsters.

    Tällainen tästä tuli :)

    Kirja avattuna. Vuorasin valkoisella paperilla. Nyt vain pitäisi päättää, että mitä täällä säilytän? :)

   Muista silittää kirjan selkää ennen kuin avaat sen ;)

    Tässä vielä oikea Hirviökirja, elokuvasta Harry Potter ja Azkabanin vanki.

Neville-parka, ei muistanut silittää.... ;)

13 kommenttia:

  1. Tosi hieno hirviökirja! Pitäis itekki joskus kokeilla askarrella tommonen joskus.. Ps sun blogis on tosi kiva:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Laitan tulevana lauantaina uuden postauksen

    VastaaPoista
  3. Sun blogi on maailman paras! Olisi kiva tietää mistä ostit tuon karvakankaan haluisin nimittäin ittekin tehdä hirviökirjan eikä kotoa löydy karvakangasta.

    VastaaPoista
  4. Kiitos :) Olen ostanut karvakankaan Eurokankaasta.

    VastaaPoista
  5. Vau miten hieno hirviökirja! Mistä hankit noi hampaat?

    VastaaPoista
  6. Nyt kyllä ylitit ittes!! Mä en vaan ymmärrä miten voit tehä noin ihania askarteluja =O! Oon Venla ja oon pitkään kavereitten kanssa tätä tiliä ihaillut <3. Sun postaukset on ihania! Voitko kertoo missä kyseinen lelukauppa sijaitsee mistä ostit noi tekohampaat kun haluaisin tehä tuon hirviökirjan hirviöistä! (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :D Ostin nuo tekohampaat Muksu Massista, mutta uskon että niitä saa joka lelukaupasta.

      Poista
  7. Sun blogi on ihana! Oon lukenu kaikki postaukset!

    VastaaPoista

Kirjoita mulle! :)