maanantai 31. elokuuta 2015

Hogwarts fashion

Koulut alkoi ja on aika ostaa uudet kuteet! Potter-fanitus voi näkyä myös vaatteissa! Niinpä esittelen teille Potter-tyyliäni. Näytän sen teille Rohkelikon, Korpinkynnen ja Luihuisen väreillä. Sori Puuskupuh fanit, tässä ei ole teille nyt mitään, mutta tietty voitte tehdä nämä Puuskupuhin väreillä :)
Vaatteet ovat ihan perus vaatekauppavaatteita, neuleita, farkkuja, jne. joita saa kaikista tavallisista kaupoista, nämä eivät ole siis mitään erikseen tilattuja Potter-kamoja.

Ensimmäiseksi Luihuinen, jonka esittelee teille Eeva :)





Seuraavaksi Korpinkynsi, jonka esittelen minä :)






Lopuksi vielä Rohkelikko, jonka esittelee teille Viola.


Ja tähän loppuun vielä Tylypahkan koulupuvut!

Toivottavasti piditte tästä postauksesta, ja saitte hyviä vinkkejä pukeutumiseen :)

14 kommenttia:

  1. Hei! Siis niin IHANAT! KERRO heti, mistä Korppujen (Korpinkynnen) koulupuku, ja mistä vaatekaupasta on hankittu Korpinkynsi tyyliset puvut. Kerro myös, mistä Luihuisen, ja Korpinkynnen kaavut on saatu. Luihuinen siksi, koska mun besu haluais semmosen :) Ei muuta, terkkuja sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Juu siis mun äiti on ommellut mulle Korpinkynnen koulupuvun ja pikkusiskolle Rohkelikkojen.
      Luihuisen puku on tilattu netistä. :) Terkkuja!

      Poista
  2. No, nyt kun ajattelen, nii voisitteks perustaa Tylypahka kaapu kaupan? Siihen toki kuluis kankaisiin rahaa, mutta jos ekalle ilmaiseksi XD Sun äitillä on hyvät ompelu taidot, ja ei saa mun mielestä aidonnäköisempiä kaapuja, kuin teiltä. Ja sitte se eka, joka pääsisi ilmaiseksi, oisin mä XD. Joo vähän hullu idea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun äiti on kyl kieltämättä miettiny semmosta, mut kangas on niin kallista, ettei oo järkeä alkaa ompeleen kuulemma noita enempää.. :( Ihmiset tykkää tilata netistä, vaikka laatu ei oo lähellekään aitoa, se vaan on niin halpaa.. Mut ei siis ollu hullu idea! :D

      Poista
  3. Ihania vaatteita! <3

    VastaaPoista
  4. Hienoa hienoa!!! Hauska idea!!! Pitäisi vielä saada puuskupuh mukaan!!!! :D

    VastaaPoista
  5. Awww....mikä postaus <3

    VastaaPoista
  6. Mäkin tykkäsin hirveesti tosta postauksesta, kivempi ois kyllä ollu jos ois ollu vielä enemmän )=. Luihuisesta sain ihan sikana apua, kiitti paljon!(=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että pidit :) Ajattelin tehdä toisenkin tällaisen postauksen.

      Poista
  7. Mistä rohkelikon vaatteet on ostettu? Ei ole pakko vastata mut silti
    (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yhtään muista mistä Rohkelikon vaatteet on ostettu :(

      Poista

Kirjoita mulle! :)